TERMENI ȘI CONDIȚII COMERCIALE
NEW ENDLESS TECHNOLOGY LTD
UNITQ
35 ASTBURY ROAD
LONDON
SE15 2NL
GREAT BRITAIN
ca operator al paginilor web
Acești termeni și condiții comerciale generale (mai departe, doar „termeni și condiții“) se aplică doar contractelor încheiate prin intermediul magazinului on-line, coletelor situate pe interfața web al site-ului www.coleter.ro (mai departe, doar „interfață web“).
- DISPOZIȚII INTRODUCTIVE
Pe interfața web vindem mărfuri de la diverși furnizori. Suntem autorizați de către furnizori să oferim bunuri și să procesăm comenzi în baza unui contract încheiat între noi și aceștia.
Veți încheia contractul direct cu furnizorul, nicidecum cu noi. Noi nu suntem parte a contractului încheiat pe interfața web.
Compania noastră soluționează revendicările drepturilor dvs. cu privire la performanța defectuoasă (reclamații) precum și retragerea din contractele încheiate prin interfața web.
Relațiile legale care decurg din contractele încheiate prin interfața web sunt reglementate de prevederile acestor Termeni și condiții. Orice termeni și condiții aparținând furnizorului nu se aplică contractului încheiat prin intermediul interfeței web.
1.1. Contractul de cumpărare se aplică numai bunurilor?
Prin contract de cumpărare (sau doar „contract“) se intelege orice contract încheiat in baza termenelor și condițiilor in vogoare avand ca obiect de activitate furnizarea de servicii.
1.2. Contractul de vânzare este un contract de consum?
Este vorba despre un contract de consum dacă dvs. sunteți cunsumator, deci dacă sunteți persoană fizică și achiziționați bunuri în afara cadrului afacerii dvs. sau în afara exercitării independente a profesiei dvs. În restul cazurilor nu poate fi vorba despre un contract de consum și, deci, nu puteți fi supus protecției consumatorilor în conformitate cu reglementările legale în vigoare și cu acești termeni și condiții. De mentionat este faptul este că in momentul in care nu sunteți in postura de consumator, nu aveți dreptul de a renunța la contract fără a da vreun motiv explicit.
1.3. Ce drepturi speciale aveți ca și consumator?
Ca și consumator aveți, în special, următoarele drepturi:
− dreptul de a vă retragere dintr-un contract încheiat prin comunicare la distanță, cum ar fi de ex. telefon, e-mail sau magazin on-line (articolul 5 din prezentele condiții comerciale);
− dreptul la garanție de 24 de luni pentru bunurile de consum neutilizate (aplicarea acestei garanții se ghidează după Procedura de reclamație);
− dreptul de a fi informat înainte de încheierea contractului (informațiile sunt conținute în acești termeni și condiții sau pe interfața web);
− dreptul la soluționarea extrajudiciară a litigiilor care provin din contracte de consum (articolul 7.3 din prezentele condiții comerciale).
1.4. Ce sta la baza raportului nostru?
Raportul nostru juridic se ghidează după următoarele documente:
− Termeni și condiții, care definesc și specifică drepturile și obligațiile noastre reciproce;
− Procedura de reclamație, pe care o vom urma în cazul reclamațiilor produselor;
− Termenii de utilizare a interfeței web, care reglementează înregistrarea pe interfața web, protecția datelor dvs. personale, protecția conținutului interfeței web și alte relații legate de utilizarea interfeței web;
− condițiile și instrucțiunile specificate pe interfața web, în special în cazurile de încheiere a unui contract;
− comanda și acceptarea acesteia din partea noastră,
Sediul central al companiei noastre se află în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, dar relația noastră va fi întotdeauna guvernată de legislația cehă. Dacă sunteți consumator și ordinea juridică a țării dvs. de reședință oferă un nivel mai ridicat de protecție a consumatorului decât ordinea juridică cehă, vi se oferă acest nivel mai ridicat de protecție în relațiile juridice.
1.5. Cum vă puteți da acordul cu acești termeni și condiții comerciale?
Prin plasarea unei comenzi și prin confirmarea acesteia pe interfața web, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu acești termeni și condiții comerciale, prevăzute de compania noastră.
Ne rezervăm dreptul de a schimba sau completa conținutul acestor termeni și condiții comerciale. Drepturile și obligațiile dvs. sunt guvernate întotdeauna de formularea termenilor și condițiilor în care au apărut.
- CONTRACTUL DE VÂNZARE
2.1. Cum este încheiat contractul de vânzare?
Pe interfața web veți găsi o listă de bunuri, inclusiv o descriere a principalelor caracteristici ale fiecărui articol. În dreptul fiecărui articol veți găsi un preț, care include toate taxele, impozitele și taxele vamale. Prezentarea bunurilor furnizorului are un caracter informativ și nu reprezintă o propunere de încheiere a unui contract. Pentru încheierea contractului este necesară plasarea comenzii și acceptarea acesteia de către compania noastră.
2.2. Cum putem plasa comanda?
Puteți plasa întotdeauna o comandă prin interfața web (prin completarea formularului), sau prin telefon, e-mail sau orice altă metodă, pe care o permitem, în conformitate cu informațiile curente de pe interfața web.
Comanda trebuie să conțină toate informațiile cuprinse în formular, în special identificarea exactă a bunurilor comandate (sau identificarea numerică a acesteia, dacă este cazul), numărul de bucăți dorite, metoda de plată aleasă și datele dvs. de contact (livrare și eventual, facturare).
Înainte de trimiterea comenzii, vă vor fi recapitulate produsele dorite, inclusiv prețul final, pe care îl veți avea de achitat. Vă recomandăm să verificați mai ales tipul și cantitatea produselor comandate, precum și adresa de e-mail și cea de livrare. În cadrul recapitulării comenzii veți avea ultima posibilitate de a schimba datele introduse.
Comanda o expediați prin apăsarea butonului „Trimite comanda“. Datele pe care le veți furniza în comandă, după apăsarea butonului, le vom considera complete și corecte. Vă rugăm să ne informați imediat prin telefon sau e-mail despre orice modificare a acestora.
Vă vom informa despre primirea comenzii dvs. Informarea (confirmarea) despre primirea comenzii este trimisă automat iar neacceptarea din partea noastră a comenzii va fi expres specificată în e-mail. Dacă avem îndoieli cu privire la autenticitatea și seriozitatea unei comenzi, vă putem contacta cu scopul verificărilor suplimentare. Putem respinge o comandă care nu este verificată. O astfel de comandă este considerată ca și cum nu ar fi fost plasată.
2.3. Când este deci contractul de vânzare încheiat?
Contractul de cumpărare este încheiat în momentul în care primiți confirmarea comanzii de la noi. Acceptarea comenzii vă va fi trimisă la adresa de e-mail pe care ați completat-o în comandă. În cazul în care nu va fi primită confirmarea de acceptare a comenzii, contractul se încheie în momentul în care plătiți întregul preț de achiziție sau preluați bunurile comandate (în funcție de care din acestea se va întâmpla mai întâi). Primirea comenzii (acceptarea) poate face parte din informațiile despre primirea comenzii conform articolului 2.2 a acestor condiții comerciale (cu excepția cazului în care este specificat expres în confirmare), sau poate să urmeze separat, după această confirmare.
Dobândiți dreptul de proprietate asupra bunurilor numai după achitarea întregului preț de achiziție, dar nu înainte de a prelua bunurile.
Informații despre etapele tehnice individuale care duc la încheierea contractului sunt evidențiate în interfața web.
2.4. Puteți anula o comandă deja plasată?
Comanda pe care nu am primit-o până la momentul actual (deci, nu v-a fost trimisă primirea comenzii din partea noastră, conform articolului 2.3 a acestor condiții comerciale), o puteți anula fie telefonic, fie prin e-mail. Toate comenzile primite de noi sunt obligatorii. Anularea ulterioară a unei astfel de comenzi este posibilă doar după acordul nostru. Dacă este anulată o astfel de comandă de bunuri, pentru care nu este posibilă o retragere contractuală (detalii în articolul 5), avem dreptul la rambursarea costurilor deja suportate în legătură cu contractul.
2.5. Se poate modifica prețul afișat pe interfața web?
Prețurile bunurilor prezentate rămân valabile atât timp cât ele sunt afișate pe interfața web. Eventualele reduceri ale prețului bunurilor nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care este specificat explicit pe interfața web.
În cazul în care, la afișarea prețurilor, s-a produs o eroare evidentă din partea noastră pe interfața web sau în timpul plasării comenzii, furnizorul nu este obligat să vă livreze mărfurile la acest preț evident eronat, și asta nici în cazurile în care vă este trimsă prin e-mail confirmarea comenzii, conform acestor condiții comerciale. În astfel de condiții, furnizorul are dreptul de a renunța la contract.
Dacă prețul indicat al bunurilor din interfața web sau din timpul comenzii nu mai este actual, vă vom informa fără întarziere de acest lucru. Dacă până în momentul actual comanda dvs. nu a fost încă primită, furnizorul nu este obligat să încheie contractul.
Comenzile trimise nu sunt afectate de modificarea prețului, a cărui schimbare a survenit în perioada dintre trimiterea comenzii și acceptarea ei din partea noastră, conform articolului 2.3 a acestor condiții comerciale.
2.6. Aveți posibilitatea de a obține contractul în formă scrisă?
Contractul nu este încheiat în scris si nu contine semnăturile părților contractante. Contractul are la baza termenii si conditiile mentionate, implica comanda dvs. și acceptarea acesteia de către noi. Întregul contract vă va fi trimis la solicitarea dvs. fie prin e-mail, fie vă poate fi tipărită și expediată prin poștă. În cazul trimiterii contractului prin poștă, vă putem solicita achitarea cheltuielilor legate de expediția plicului.
2.7. Ce se întâmplă dacă nu înțelegeți ceva din contract?-
In cazul in acre aveți întrebări despre termenii și condițiile comerciale sau privitor la continulul contractului, ne puteți contacta prin e-mail. Suntem predispusi să vă oferim in detaliu toate informațiile de care aveți nevoie.
2.8. În ce limbă se poate încheia contractul?
Contractul poate fi încheiat în limba ROMÂNĂ, cu excepția cazului în care vom fi de acord cu încheierea lui în altă limbă.
2.9. Contractul este salvat undeva?
Contractul (inclusiv condițiile comerciale) le vom arhiva în format electronic. Contractul nu este accesibil terțelor părți, dar la cererea dvs, îl putem expedia și acestor persoane.
- CONDIȚII DE PLATĂ
3.1. Ce modalități de plată acceptăm?
Prețul de achiziție al bunurilor îl puteți plăti în special în următoarele feluri:
− fără numerar înainte de livrarea mărfurilor, direct în contul nostru bancar (instrucțiunile vă vor fi trimise împreună cu confirmarea comenzii);
− fără numerar, cu cardul de plată, folosind portalele de plată Mastercrd, Visa, American express, sau PayPal.
Alte eventuale forme de plată vor fi listate pe interfața web.
-
- Care este scadența prețului de achiziție?
În cazul plății fără numerar, înainte de livrarea bunurilor, prețul final este scadent maxim cinci zile de la confirmarea primirii comenzii conform articolului 2.3. Obligația dvs. de plată este îndeplinită în cazul unei plăți fără numerar în momentul în care suma respectivă este creditată în contul nostru bancar sau în contul portalului de plată ales.
3.3. În ce monedă puteți plăti?
Plata este posibilă în LEI Românești (RON) sau în euro (EUR).
4. CONDIȚII DE LIVRARE
4.1. Cum sunt livrate mărfurile?
Modalitățile de livrare a bunurilor sunt listate pe interfața web. Transportul acestora este întotdeauna gratuit.
4.2. Când vă vor fi livrate bunurile?
Perioada de livrare a mărfurilor depinde întotdeauna de disponibilitatea acestora și de modul ales de transport și plată.
Termenele orientative pentru livrarea altor bunuri sunt listate pe interfața web.
Vă vom informa întotdeauna despre data exactă de livrare.
Livrarea mărfurilor conform acestor termene și condiții reprezintă momentul specific în care bunurile vă sunt livrate. Dacă refuzați fără motiv primirea bunurilor, nu se va considera ca o încălcare a obligației noastre de a livra bunurile și nici ca retragere din obligațiile contractuale din partea dvs.
4.3. Cum să procedați atunci când primiți bunurile?
La primirea bunurilor, verificați întotdeauna integritatea ambalajului acestora. Dacă observați orice defecte, informați imediat atât transportatorul cât și pe noi. Dacă refuzați acceptarea unui colet care are ambalajul deteriorat, nu vom considera acest lucru ca refuzarea fără motiv a primirii bunurilor.
Din momentul primirii bunurilor (sau momentul în care ar fi trebuit să primiți bunurile, însă nu ați acționat astfel, încălcându-vă obligațiile contractuale), sunteți răspunzător pentru distrugerea accidentală, deteriorarea sau pierderea bunurilor.
4.4. Ce se întâmplă în cazul în care nu primim bunurile?
În cazul în care, din motive din partea dvs, este necesar ca bunurile să fie livrate în mod repetat sau altfel decât prin metoda convenită, sunteți obligat să plătiți costurile asociate acestei livrări.
În cazul în care nu acceptați primirea bunurilor fără un motiv anume, avem dreptul la rambursarea costurilor asociate cu livrarea mărfii și depozitarea acestora, precum și a altor costuri pe care le suportăm ca urmare a neprimirii bunurilor. Aceste costuri nu vor depăși 1,8 RON pentru fiecare zi de depozitare. Costurile de stocare pot ajunge la valoarea maximumă de 90 RON sau la maxim valoarea de cumpărare, dacă aceasta este mai mică de 90 RON.
În asemenea cazuri ne rezervăm dreptul de a renunța la contract.
5. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE CUMPĂRARE
5.1. Cum vă puteți retrage dintr-un contract de cumpărare?
Vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la data primirii mărfii; dacă livrarea este împărțită în mai multe părți, 14 zile de la data primirii ultimei livrări. Vă recomandăm să ne informați asupra retragerii prin trimiterea unei notificari de retragere la adresa noastră de livrare sau la e-mail. Puteți folosi și formularul standar pentru a vă retrage din contractul de cumpărare. Confirmarea primirii notificării de retragere o veți primi din partea noastră fără întârzieri nejustificate.
Nu trebuie să ne împărtășiți motivul pentru care doriți retragerea din contract.
5.2. Ce consecințe are retragerea din contract?
Prin retragerea din contract, contractul este anulat de la început și este considerat a nu fi încheiat.
Dacă împreună cu bunurile livrate v-a fost livrat și un cadou, cu a cărui livrare ați fost de acord, contractul pentru cadou încetează să mai existe prin retragerea din contract a oricăreia dintre părți. Cadoul vă rugăm sa ni-l trimiteți înapoi, împreună cu bunurile.
5.3. Când nu vă mai puteți retrage din contract?
Nu mai este posibilă renunțarea la contract în următoarele cazuri:
− în cazul în care furnizarea de bunuri a fost modificată în funcție de dorințele dvs. sau pentru dvs.;
− în cazul furnizării de bunuri perisabile, precum și a bunurilor, care după livrare au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri;
− în cazul furnizării de bunuri în ambalaje sigilate, care su fost scoase din aceste ambalaje și din motive igienice nu mai este posibilă returnarea lor;
− în cazul furnizării de înregistrări audio sau video sau a programelor pentru PC, în cazul în care ați deschis ambalajul original.
5.4. În ce mod ne puteți returna bunurile?
Aveți obligativitatea de a ne returna bunurile în termen de 14 zile de la renunțarea la contractul de cumpărare. Vă recomandăm să ne trimiteți bunurile la adresa noastră de livrare și nicidecum la adresa sediului nostru. Nu trimiteți bunurile cu plata la livrare. Nu suntem obligați să acceptăm mărfurile trimise cu plata la livrare.
Vă recomandăm că împreună cu bunurile returnate să adăugați:
− o copie a bonului de livrare și a facturii, dacă este cazul, sau a oricărui alt document care dovedește achiziționarea mărfii;
− o declarație scrisă de retragere din contractul de cumpărare (pe formularul nostru sau în orice altă formă) și metoda de rambursare aleasă (transfer bancar, ridicarea personală în numerar sau de la poștă sau orice altă metodă). În declarație includeți adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail.
Neadăugarea oricăror dintre documentele de mai sus la returnarea bunurilor nu vor împiedica rezolvarea pozitivă a retargerii dvs din contractul de cumpărare conform condițiilor legii.
5.5. Când vă primiți banii înapoi?
Toate fondurile achitate vă vor fi returnate în termen de 14 zile de la renunțarea de la contractul de cumpărare. Totuși, vă rugăm să aveți în vedere faptul că nu sunteți îndreptățit să primiți banii înapoi înainte de a ne fi înapoiat bunurile sau înainte de a ne dovedi că bunurile ne-au fost expediate.
În afară de modurile enumerate mai sus, banii vă pot fi returnati și într-un cont bancar la alegerea dvs. sau direct în contul din care s-au transferat fonduri pentru plata prețului de achiziție (dacă nu ne veți trimite un alt cont bancar în termen de 10 zile de la retragere). Acceptând acești termeni și condiții, sunteți de acord cu trimiterea de fonduri în conformitate cu fraza anterioară, cu condiția să nu suportați costuri suplimentare pentru acest transfer.
Costurile cu returnarea bunurilor vor fi suportate de dvs., chiar și în cazul în care, din cauza naturii lor, bunurile nu pot fi returnare prin mijloacele poștale obișnuite.
5.6. Când se poate retrage vânzătorul dintr-un contract de cumpărare?
Furnizorul își rezervă dreptul de a se retrage din contract în următoarele cazuri:
− dintr-o greșeală tehnică pe interfața web a fost afișat în mod evident eronat prețul greșit al bunurilor (articolul 2.5 al acestor condiții comerciale);
− bunurile din comanda inițială nu mai pot fi livrate în condițiile inițiale (mai ales din cauza faptului că fie bunurile nu mai sunt produse, fie furnizorul a încetat să mai livreze bunuri în Cehia, etc.);
− performanța devine obiectiv imposibilă sau ilegală;
În cazul apariției unului dintre cazurile de mai sus mentionate, vă vom informa fără întârziere despre renunțarea furnizorului la contractul dvs. În momentul în care vă vom informa despre renunțare, aceasta va intra imediat în vigoare pentru dvs.
Dacă ați achitat deja fie integral, fie parțial prețul de achiziție al bunurilor, suma primită va fi rambursată în contul dvs., pe care l-ați veți indicat sau în cel din care ați făcut plata. Banii vă vor fi returnați în termen de cinci zile de la renunțarea la contract.
6. DREPTURILE CE REVIN DIN PERFORMANȚA DEFECTUOASĂ
Avem dreptul să prelucrăm revendicările dvs. cu privire la drepturile ce vă revin din performanța defectuoasă în baza unei relații contractuale între compania noastră și furnizor. Din acest motiv, vă recomandăm ca reclamațiile să le trimiteți către adresa noastră de contact.
Drepturile care vă revin din performanța defectuoasă sunt în conformitate cu reglementate de legislația legală generală relevantă în acest tip de cazuri.
În aplicarea drepturilor ce revin din performanța defectuaosă ne vom ghida după Procedura de reclamații. Înainte de a face o reclamație, pentru ca această să poată fi rezolvată în cel mai scurt timp și spre satisfacția dvs, vă rugăm să luați la cunoștință Procedura de reclamații a companiei noastre.
7. PREVEDERI FINALE
Considerați, deci, termenul de 7 - 30 de zile ca fiind orientativ, nicidecum sigur.
7.1. Ce competențe avem pentru a ne desfășura activitatea și cine ne controlează în îndeplinirea lor?
Suntem autorizați în vânzarea bunurilor, în conformitate cu legislația aplicabilă a Regatului Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord și a Uniunii Europene.
Drepturile consumatorului apără și protejează atât interesele lor cât și a altor persoane asociate cu ei.
7.2. Cum gestionăm plângerile?
Eventualele plângeri le gestionăm prin intermediul e-mail-ului nostru. Vă puteți de asemenea adresa și subiecților menționați în articolul 7.1. În relațiile cu clienții noștrii nu suntem obligați să respectăm vreun cod de conduită și nici nu menținem vreun astfel de cod.
7.3. Ce drepturi aveți în urma apariției disputelor consumatorilor?
7.4. Ce trebuie să mai știți?
Pentru încheierea contractului sunt folosite mijloacele de comunicare la distanță (primordial rețeaua Internet). Veți fi responsabil pentru achitarea costurilor suportate prin utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță (în special a costurilor conexiunii la internet sau a apelurilor telefonice). Aceste costuri nu vor fi diferite de consturile normale pentru aceste tipuri de servicii.
Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel, toată corespondența dintre noi, referitoare la contract, va avea formă scrisă, fie prin trimiterea e-mailurilor, a scrisorilor prin poștă recomandată sau cu livrare personală. Toate documentele din partea noastră le veți primi în format electronic la adresa lasată sau atunci când ati trimis comanda, fie în datele contului dvs.
În cazul în care orice prevedere a acestor Termeni și condiții este (sau devine cu timpul) nulă, ineficientă sau inutilizabilă, se va aplica în locul ei dispoziția cea mai apropiată de dispoziția invalidă, ineficientă sau inutilizabilă. Invaliditatea, ineficacitatea sau inaplicabilitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții. Modificarea și completarea contractului (inclusiv a termenilor și condițiilor comerciale) este posibilă numai în scris.
NEW ENDLESS TECHNOLOGY LTD.
UNITQ
35 ASTBURY ROAD
LONDON
SE15 2NL
GREAT BRITAIN
email: info@coleter.ro
Acești termeni și condiții comerciale sunt valabili și în vigoare începând cu